Wednesday, May 26, 2010

CUBA LIHAT ADUAN INI.

Blogger shakespeare said...

Saudara moghan,
setahu saya tidak semua yang mendapat 4,4 walaupun setelah melalui semak semula.
Mungkin kena minta penjelasan Puan SUA. Apakah yang sebenarnya berlaku?
Terima kasih.

Thu Dec 31, 01:24:00 PM 2009

Blogger slkoh said...

slip keputusan ptk 2009 saya ada mencatat seperti yang disebut oleh moghan dan saya juga melampirkan surat iringan yang disertakan bersama dengan salinan keputusan ptk2009 kepada LPM seperti yang diminta. Akan tetapi, sehingga hari ini tiada berita. Apabila saya bertanya kepada kerani sekolah, katanya ia telah difaxkan. Jika sekiranya,permohonan saya dan rakan sekolah tercicir dan tarikh tutup telah tamat, adakah ini akan menjejaskan permohonan saya dan rakan lain sekolah berkenaan? Apakah yang harus kami lakukan sekiranya kesilapan ini bukan atas diri kita?


Blogger MatRos71 said...

Saudara Moghan,

Jika benar sebegitu rupa maka adalah tidak adil bagi kami yang lulus 4:3 tapi tiada catatan seperti itu. Formula apa pulak ni ?Ini membuktikan PTK itu tidak telus dan lebih kronism.
Adakah slip saudara ada catatan seperti itu ? Mohon penjelasan....?????

Thu Dec 31, 08:17:00 PM 2009

Blogger sam said...

slip keputusan ptk 2009 saya ada mencatat yang saya perlu membuat permohonan pembetulan slip keputusan jika saya menerima kenaikkan pangkat secara hakiki/kup. Saya memohon dengan melengkapkan surat iringan berserta dengan salinan surat lantikan dan slip keputusan ptk 2009 pada bulan Sept/Oktober. Akan tetapi saya dan 3 rakan sekolah masih belum terima apa-apa berita walaupun rakan sekolah lain telah terima surat pengesahan pembetulan slip keputusan ptk 2009 2 minggu yang lepas.Apabila saya bertanya dengan kerani sekolah, beliau memberitahu permohonan kami dibuat melalui faxs.Kami khuatiri permohonan kami tidak kesampaian ke LPM. Jika betul berlaku keciciran permohonan akibat kecuaian bukan atas diri sendiri ,apakah yang harus kami lakukan memandangkan keputusan ptk 2009 kami juga 3:4 dan tarikh tutup permohonan telah tamat?




ADA APA SEBENARNYA DENGAN PTK INI??SOALAN INI DIADUKAN KEPADA KPPK.MASAALAH KETELUSAN APAKAH YANG MENJADI KRITERIA UNTUK MENDAPATKAN 4:4???

No comments:

Post a Comment